System HR

Nie ważne jak mały czy duży masz zespół. SASME stworzyliśmy z myślą o małych i średnich organizacjach. SASME to System i Aplikacje dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Rozwijaj pracowników

Dzięki SASME szybko sprawdzisz poziom wiedzy za pomocą Testów i Szkoleń. Ocenisz kompetencje pracowników i wskażesz obszary do rozwoju.

Grywalizuj

W SASME udostępniamy aplikacje do grywalizacji i konkursów, dzięki nim zaangażujesz pracowników do aktywności i osiągania wyników poprzez techniki znane z gier.

Angażuj pracowników

Większość pracowników jest zaangażowana w życie firmy, wykorzystaj to. Zbieraj pomysły dzięki Generatorowi Pomysłów. Umożliwiaj interakcje pomiędzy pracownikami dzięki aplikacji Społeczności.

Rekrutuj

Rozwijaj swoją organizację dzięki nowym talentom. SASME ułatwi Ci rekrutację!

SASME to intuicyjny system. Kompleksowe zarządzanie pracownikami. Od rekrutacji po ocenę roczną.

Intuicyjność i Bezpieczeństwo

System stworzony przez wysokiej klasy specjalistów i sprawdzony pod względem UX – intuicyjności przez ekspertów i naukowców.

SASME jest dostępne poprzez bezpieczną chmurę oraz jest na bieżąco aktualizowane co zapewnia ochronę IT.

Elastyczność

Wybierz tylko te aplikacje, które są potrzebne dla Twojej organizacji. Rozwijaj się z SASME, włączaj pozostałe, gdy będziecie gotowi.

 

Poznaj SASME

Ocena pracowników – to aplikacja dzięki której pracownicy oraz menadżerowie będą mogli wyznaczać oraz rozliczać cele. Sami zdecydują o cykliczności oceny, czy sprawdzają i monitorują postępy w cyklu miesięcznym, kwartalnym, półrocznym czy rocznym. Każda z osób na bieżąco może się zalogować i przypomnieć sobie swoje cele oraz zaraportować ich postęp. Menadżer ma stały podgląd swojego zespołu.

Rekrutacja – rekrutuj w innowacyjny sposób. Już na etapie ogłoszenia rekrutacyjnego możesz sprawdzić poziom wiedzy czy kompetencje kandydatów. Pozwala to na skupieniu się na wartościowych oraz zaangażowanych kandydatach.

Wydarzenia – organizuj wydarzenia stacjonarne jak szkolenia czy konferencje. Wspieramy zarządzanie wydarzeniami poprzez ogłaszanie ich z datami, opisem, miejscem oraz możliwością zapisów. Uczestnicy mogą zapoznać się z materiałami udostępnionymi przez prowadzących przed i po wydarzeniu. Trenerzy mogą przeprowadzać testy wiedzy oraz badać satysfakcję za pomocą ankiet.

Testy – sprawdzaj wiedzę i kompetencje. Stwórz bazę pytań z której system będzie losował zestaw pytań, różny dla każdego użytkownika. Przypisz odpowiednim grupom użytkowników różne testy wiedzy. Monitoruj i raportuj wyniki.

Grywalizacja – angażuj użytkowników do aktywności. Wyznaczaj zadania i czynności o różnej puli punktów do zdobycia. Grywalizuj indywidualnie lub zespołowo. Dzięki raportom użytkownicy mogą szybko sprawdzić swoje miejsce oraz zespołu do którego przynależą. Nagradzaj i obserwuj zaangażowanie.

Konkursy – motywuj pracowników przez konkursy. Organizuj czasowe konkursy w wybranych terminach dla wszystkich lub wybranych użytkowników. Wyznaczaj zadania konkursowe, sprawdzaj i oceniaj je, by wyłonić zwycięzców. Monitoruj konkurs i nagradzaj najlepszych!

Strefa społecznościowa – wspieraj integrację pracowników. Udostępnij przestrzeń do wymiany myśli pomiędzy użytkownikami. Angażuj do dyskusji oraz pozostaw pracowników sobie w grupach tematycznych.

Generator pomysłów i innowacji – pozyskuj pomysły od użytkowników. Zaangażuj wokół zadanego tematu. Umożliwiaj publikację pomysłów oraz dalsze ich komentowanie, ocenianie. Nagradzaj za aktywność w ocenianiu, komentowaniu oraz doceniaj najlepsze, najpopularniejsze pomysły.

Wymiana wiedzy – udostępniaj w jednym miejscu informacje. Zarządzaj wiedzą organizacji poprzez zapewnienie użytkownikom do jednego miejsca z bazą wiedzy. Wyznaczaj osoby odpowiedzialne za aktualność obszarów.

E-szkolenia  – rozwijaj swoich pracowników. Udostępniaj e-szkolenia oraz sprawdzaj wiedzę. Zarządzaj rozwojem kompetencji.

Ścieżki rozwoju – twórz ścieżki szkoleniowe – stanowiskowe oraz branżowe. Przypisuj odpowiednim pracownikom i grupom. Monitoruj postępy. Przypisuj ścieżki dla nowych pracowników z wiedzą potrzebną do szybkiego wdrożenia w firmie.

Raporty – monitoruj indywidualne i zespołowe postępy użytkowników.

Podsumowując SASME to kompleksowy system, który wspiera małe i średnie organizacje w rozwoju. Zapraszamy do bezpłatnych testów! Zapisz się na 14 dniowy okres bezpłatny na https://start.sasme.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz