Firma Smart Education International Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
Tytuł projektu: Wzrost konkurencyjności firmy Smart Education International sp. z o.o. poprzez wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej
Okres realizacji projektu: 07.08.2020 – 06.02.2022
Cel projektu: Celem projektu jest podniesienie konkurencyjności firmy SMART EDUCATION na rynku poprzez wdrożenie do oferty firmy jak również na rynek znacząco udoskonalonej wersji systemu zarządzania rozwojem kompetencji i wiedzy w organizacjach
Planowane efekty projektu to: trwałe zainicjowanie i wykorzystywanie wzornictwa w działalności firmy, co zaowocuje zwiększeniem pozycji konkurencyjnej firmy, a co za tym idzie wpłynie na wzrost sprzedaży nowych/udoskonalonych usług, zwiększenie przychodów firmy, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie rozpoznawalności marki i renomy firmy Smart Education International.
Wartość projektu: 5 352 137,13 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 2 997 265,30 PLN
Projekt „Wzrost konkurencyjności firmy Smart Education International sp. z o.o. poprzez wdrożenie rekomendacji strategii wzorniczej” (umowa o dofinansowanie nr POPW.01.04.00-06-00005/20), realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję II Etap
Firma Smart Education International Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich
Tytuł projektu: Wzrost konkurencyjności firmy Smart Education International Sp. z o.o. poprzez zarządzanie wzornictwem
Okres realizacji projektu: 8.07.2019 – 15.11.2019
Opis projektu: Przedmiotem projektu jest zakup indywidualnych usług doradczych, które obejmować będą przeprowadzenie audytu wzorniczego i opracowanie na jego podstawie strategii wzorniczej firmy Smart Education International Sp. z o.o.celem zwiększenia świadomości wzorniczej.
W ramach AUDYTU WZORNICZEGO przeprowadzone zostaną następujące działania:
- Analiza wzornicza beneficjenta w zakresie: – oferty produktowej, – modelu biznesowego, – technologii, – struktury organizacyjnej, – procesów komunikacji, – strategii marketingowej, – zdefiniowania i charakterystyki klientów, – zdefiniowania i charakterystyki konkurencji, – zdefiniowania i charakterystyki kluczowych trendów branżowych.
- Analiza potrzeb beneficjenta w zakresie zarządzania wzornictwem,
- Analiza oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa,
- Analiza potencjału rynkowego.
Audyt będzie przeprowadzony przy pomocy różnych technik kreatywnych i warsztatów. Zakończy się opracowaniem STRATEGII WZORNICZEJ.
Cel projektu: głęboka diagnoza działalności Wnioskodawcy, jej potencjału i kierunków działania w zakresie rozwoju wzornictwa usług.
Planowane efekty projektu to: trwałe zainicjowanie i wykorzystywanie wzornictwa w działalności firmy, co zaowocuje zwiększeniem pozycji konkurencyjnej firmy, a co za tym idzie wpłynie na wzrost sprzedaży nowych/udoskonalonych usług, zwiększenie przychodów firmy, pozyskanie nowych klientów oraz zwiększenie rozpoznawalności marki i renomy firmy Smart Education International.
Wartość projektu: 103 320.00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 71 400.00 PLN
Projekt „Wzrost konkurencyjności firmy Smart Education International Sp. z o.o. poprzez zarządzanie wzornictwem” (umowa o dofinansowanie nr POPW.01.04.00-06-0036/18-00), realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 – 2020, Osi priorytetowej I: Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję I Etap