REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
W SERWISACH NALEŻĄCYCH DO SMART EDUCATION INTERNATIONAL SP. Z O. O.
Z SIEDZIBĄ W LUBLINIE

  1. Definicje
Demowersje testowe Usługi udostępniania produktów elearningowych.
Klientosoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, prowadząca działalność gospodarczą, która na podstawie zawartej z Usługodawcą umowy o świadczenie udostępniania produktów elearningowych (w tym Demo) i w ramach której Usługodawca zapewnia Usługobiorcą dostęp do Usług udostępniania produktów e-learningowych.
Kontozbiór zasobów i ustawień utworzonych dla Usługobiorcy w ramach Serwisów. Usługobiorca może wykorzystywać Konto do zarządzania Usługami.
Konsumentosoba fizyczna korzystająca z Serwisu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Konsumentem nie jest Użytkownik zalogowany, która korzysta z udostępniania produktów elearningowych na podstawie i w ramach Zamówienia.
Polityka prywatnościPolityka prywatności Serwisu.
Regulaminniniejszy regulamin.
Serwiskażdy serwis internetowy należący do Usługodawcy, w ramach którego Usługodawca świadczy Usługi. Serwisy umieszczone są na domenach dolineo.com, smarteducation.pl.
System DolineoSerwis Usługodawcy dostępny pod adresem wskazanym w
Zamówieniu w ramach którego udostępnione są produkty
e-learningowe w tym:
1. szkolenia;
2. strefa własna.
UsługiUsługi świadczone drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców w oparciu o Regulamin polegające na zapewnienie dostępu do funkcjonalności Serwisu:
1. Usługi udostępniania produktów e-learningowych;
2. Usługi udostępniania informacji o produktach elearningowych.
Usługi udostępniania
informacji o produktach elearningowych
Usługa chatu, formularza kontaktowego, funkcji „napisz do nas” dostępne w Serwisie umożliwiające kontakt i zadawanie pytań przez Usługobiorców dotyczących Usług oraz udzielanie odpowiedzi na te pytania przez Usługodawcę za pośrednictwem wtyczki do prowadzenia chatu umieszczonej w Serwisie lub odpowiednio na wskazany adres e-mail lub numer telefon Usługobiorcy.
Usługi udostępniania
produktów

e-learningowych
Usługa udostępnienia produktów e-learningowyc dostępnych w Serwisach, (w tym System Dolineo).
Usługobiorcaosoba korzystająca z Usług świadczonych drogą
elektroniczną przez Usługodawcę, w tym:
1. Klient;
2. Użytkownik niezalogowany;
3. Użytkownik zalogowany
UsługodawcaSmart Education International Sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie pod adresem ul. Wojciechowska 7E, 20-704 Lublin, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez XIII Sąd Rejonowy Lublin- Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000344241, NIP: 5213549729, REGON: 14216327800000, kapitał zakładowy w wysokości: 50, 000 zł., adres e-mail: info@smarteducation.pl, tel. 22 854 20 60
Użytkownik niezalogowanypełnoletnia osoba fizyczna, która korzysta z Usługi udostępniania informacji o produktach e-learningowych, które nie wymagają logowania.
Użytkownik zalogowanypełnoletnia osoba fizyczna, która korzysta z udostępniania produktów e-learningowych na podstawie i w ramach Zamówienia albo korzysta z Demo.
Zamówienieumowa o świadczenie Usługi udostępniania produktów elearningowych zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, nie dotycząca Demo.
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    • 2.1. Regulamin określa:
      • 2.1.1. rodzaje i zakres Usług;
      • 2.1.2. warunki świadczenia Usług, w tym:
        • 2.1.2.1. wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca,
        • 2.1.2.2. zakaz dostarczania przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym;
      • 2.1.3. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
      • 2.1.4. tryb postępowania reklamacyjnego
    • 2.2. Usługodawca w Serwisach nieodpłatnie udostępnia Usługobiorcom Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie Usług a Użytkownikom zalogowanym, którzy korzystają z udostępniania produktów e-learningowych na podstawie i w ramach Zamówienia przed rozpoczęciem przez nich z korzystania z Usług. Usługobiorca nie jest związany tymi postanowieniami Regulaminu, które nie zostały udostępnione w sposób opisany powyżej.
    • 2.3. Usługodawca świadczy Usługi zgodnie z Regulaminem.
    • 2.4. Usługobiorca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu
  2. ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG ORAZ ZAŁOZENIE KONTA USŁUGA UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI O PRODUKTACH E-LEARNINGOWYCH
    • 3.1. Umowa o świadczenie usługi udostępniania informacji o produktach e-learningowych zostaje zawarta:
      • 3.1.1. z chwilą wypełnienia odpowiedniego formularza kontaktowego przez Usługobiorcę i wysłania żądania do Usługodawcy albo
      • 3.1.2. z chwilą rozpoczęcia rozmowy w ramach chatu.
    • 3.2. Usługa udostępniania informacji o produktach e-learningowych zostaje wykonana:
      • 3.2.1. niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych w odpowiedzi na żądanie z formularza kontaktowego.
      • 3.2.2. w trakcie rozmowy w ramach chatu.
        Za świadczenie Usługi udostępniania informacji o produktach e-learningowych nie są naliczane i pobierane jakiekolwiek opłaty.

        USŁUGA UDOSTĘPNIANIA PRODUKTÓW E-LEARNINGOWYCH (POZA DEMO)
    • 3.3. Klient zawiera z Usługodawcą umowę o świadczenie Usług udostępniania produktów elearningowych (poza Demo) w ramach Zamówienia. Chwilę zawarcia Zamówienia reguluje Zamówienie. Postanowienia Zamówienia są indywidualnie uzgadniane między Usługodawcą a Klientem.
    • 3.4. Na podstawie Zamówienia Usługodawca zapewnia unikalne Konto Użytkownikowi zalogowanemu z identyfikatorem będącym podanym przez Klienta (po uprzednim poinformowaniu Użytkownikowi zalogowanego) adresem poczty elektronicznej oraz dostęp do Konta w Serwisie i jego funkcjonalności (zgodnie z treścią Zamówienia).
    • 3.5. Usługodawca przekazuje Użytkownikowi zalogowanemu identyfikator i hasło dostępu umożliwiające dostęp do Serwisu na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wraz z innymi danymi niezbędnymi do zalogowania się na Konto.
    • 3.6. Adres poczty elektronicznej jest powiązany z Kontem Użytkownika zalogowanego, stanowi konieczną formę identyfikacji Użytkownika zalogowanego wobec Usługodawcy i będzie wykorzystywany do wszelkiej korespondencji związanej ze świadczeniem Usług.
    • 3.7. Użytkownik zalogowany akceptuje konieczność posiadania aktualnego, czynnego adresu poczty elektronicznej. Użytkownik zalogowany zobowiązany jest do bieżącego monitorowania podanego adresu poczty elektronicznej, a w przypadku jego zmiany, do niezwłocznego zaktualizowania tej informacji w swoim Koncie.
    • 3.8. Usługodawca może odmówić utworzenia Konta, zablokować lub usunąć istniejące Konto, jeżeli jego nazwa jest już używana w ramach Serwisów Usługodawcy lub jeżeli Usługodawca poweźmie uzasadnioną, wiarygodną informację, że jest ona sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, narusza dobra osobiste lub uzasadnione interesy Usługodawcy. W razie wystąpienia wskazanych okoliczności Usługodawca może również odpowiednio zablokować Usługi świadczone Użytkownikowi zalogowanemu.
    • 3.9. Użytkownik zalogowany uzyskuje dostęp do Konta za pomocą swojego adresu poczty elektronicznej oraz hasła dostępu. Usługobiorca zobowiązany jest nie ujawniać jakiejkolwiek osobie trzeciej hasła dostępu do Konta i ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek jego ujawnienia.

      USŁUGA UDOSTĘPNIANIA PRODUKTÓW E-LEARNINGOWYCH (DEMO)
    • 3.10. Umowa o świadczenie usługi udostępniania produktów e-learningowych (Demo) zostaje zawarta z chwilą wypełnienia odpowiedniego formularza kontaktowego przez Usługobiorcę i wysłania żądania do Usługodawcy.
    • 3.11. Usługodawca, działając z upoważnienia Usługobiorcy, tworzy Konto w Serwisie w zakresie Demo dla Usługobiorcy. Usługodawca przekazuje Usługobiorcy identyfikator i hasło dostępu umożliwiające dostęp do Serwisu w zakresie Demo na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej wraz z innymi danymi niezbędnymi do zalogowania się na Konto. Postanowienia pkt. 3.3.-3.7 stosuje się odpowiednio.
    • 3.12. Usługa udostępniania produktów e-learningowych (Demo) polega na przyznaniu dostępu do testowej wersji produktu e-learningowego Usługodawcy na okres 14 dni, z możliwością przedłużenia tego dostępu o kolejny okres.
    • 3.13. Usługodawca zastrzega, że:
      • 3.13.1. po uprzedniej weryfikacji danych z formularzy może odmówić udostępniania produktów e-learningowych (Demo);
      • 3.13.2. zastrzega sobie prawo wyboru przydzielenia dostępu do danego produktu elearningowego Demo.
    • 3.14. Za świadczenie Usługi udostępniania produktów e-learningowych (Demo) nie są naliczane i pobierane jakiekolwiek opłaty.
    • 3.15. Za świadczenie Usługi udostępniania produktów e-learningowych (Demo) nie są naliczane i pobierane jakiekolwiek opłaty.
    • 3.16. Usługobiorca oświadczają, są świadomi, iż Demo ma na celu promocje Usług świadczonych przez Usługodawcę. Wypełnienie formularza kontaktowego dotyczącego Demo jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Użytkownika zgody, na otrzymanie przez niego, po zakończeniu okresu świadczenia Demo Informacji handlowej dotyczącej pełnej, tj. odpłatnej Usługi będącej odpowiednikiem Demo, z której korzystał ten Usługobiorca.
  3. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
    • 4.1. Używanie Serwisu musi odbywać się zgodnie z jego przeznaczeniem, tzn. w celach informacyjnych o produktach elearningowych Usługodawcy oraz w celach edukacyjnych związanych bezpośrednio z tematyką udostępnionych w ramach Serwisu szkoleń.
    • 4.2. Informacje dotyczące tematyki szkolenia są zamieszczone w opisie danego szkolenia.
    • 4.3. Dostęp do treści udostępnianych w ramach Serwisu jest przeznaczony wyłącznie dla Usługobiorców.
    • 4.4. W celu korzystania z Usług Usługobiorca powinien we własnym zakresie i na własny koszt uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą którego możliwe jest korzystanie z Usług za pośrednictwem Serwisów. Usługodawca nie pokrywa żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostosowaniem do wymagań technicznych, w tym pozyskania odpowiedniego sprzętu i oprogramowania oraz uzyskania, utrzymania i opłacenia właściwego łącza.
    • 4.5. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługobiorca są następujące:
      • 4.5.1. wyposażony w system operacyjny Windows w wersji 7/8.1/10 x32/x64, lub Ubuntu, lub Debian, lub OS X;
      • 4.5.2. wyposażony w przeglądarkę internetową typu: Firefox 24, Chrome 24, Opera 12, Internet Explorer 8.0, lub nowszej wersji
      • 4.5.3. wyposażony w oprogramowanie Adobe Flash Player i QuickTime Player;
      • 4.5.4. posiadający dostęp do sieci Internet wystarczający do obsługi treści multimedialnych;
      • 4.5.5. posiadający co najmniej 512 Mb RAM;
      • 4.5.6. posiadający procesor o wydajności co najmniej 1GHz;
      • 4.5.7. posiadający kartę graficzną o pamięci co najmniej 512MB.
    • 4.6. Usługodawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych przez sieci informatyczne wiąże się z ryzykiem. Główne ryzyka użytkowania usług świadczonych drogą elektroniczną obejmują m.in. ryzyko poniesienia szkody przez działanie złośliwego oprogramowania, ataków socjotechnicznych i hakerskich. Usługodawca rekomenduje, by Usługobiorca zaopatrzył komputer, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował.
    • 4.7. Wszystkie materiały edukacyjne i inne umieszczone w Serwisie, o ile nie wskazano inaczej, są objęte ochroną wynikającą z praw autorskich i innych praw własności intelektualnej. Usługobiorcy zobowiązują się respektować prawa własności intelektualnej, w szczególności poprzez nieudostępnianie zamieszczonych w Serwisie treści bez pisemnej zgody osoby uprawnionej do jej wyrażenia.
    • 4.8. Usługobiorca nie ma prawa do jakiegokolwiek upowszechniania, wprowadzania zmian, przesyłania, drukowania, powielania, publicznego odtwarzania materiałów zamieszczonych w Serwisie, podlegających ochronie ani na wykorzystywanie ww. materiałów dla celów komercyjnych.
  4. PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY, UŻYTKOWNIKA I USŁUGOBIORCY
    • 5.1. Usługodawca zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usług.
    • 5.2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
      • 5.2.1. przejściowego zaprzestania świadczenia Usług ze względu na czynności konserwacyjne lub związane z modyfikacją Serwisów Usługodawcy lub inne przerwy techniczne,
      • 5.2.2. wysyłania na adres elektroniczny Usługobiorców komunikatów technicznych, prawnych i transakcyjnych związanych z funkcjonowaniem Usług,
      • 5.2.3. odmowy świadczenia Usług jeśli Usługobiorca poda błędny, fałszywy lub tymczasowy adres elektroniczny,
    • 5.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia Usług, usunięcia wszelkich danych Usługobiorców, przeniesienia praw do Serwisów na inny podmiot oraz podjęcia wszelkich innych dozwolonych prawem czynności związanych z Serwisami, z tytułu których Użytkownikowi i Usługobiorcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Usługodawcy – nie wyłącza to odpowiedzialności wynikającej z umowy łączącej Usługodawcę z Usługobiorcą.
    • 5.4. Usługodawca, dokładając należytych starań, będzie dążył do zapewnienia prawdziwości i dokładności informacji zawartych w Serwisie, jednak nie odpowiada wobec, Usługobiorców ani osób trzecich za szkody wynikłe z nieścisłości lub braków w treściach przekazywanych w ramach świadczenia Usługi, z wyjątkiem szkód wyrządzonych umyślnie.
    • 5.5. Usługobiorcy zobowiązani są do powstrzymania się od:
      • 5.5.1. publikacji oraz przesyłania treści obraźliwych, sprzecznych z prawem lub naruszających chronione prawem dobra osobiste osób trzecich,
      • 5.5.2. wykorzystywania Usług do publikacji reklam towarów i usług oraz wszelkich informacji o charakterze komercyjnym,
      • 5.5.3. kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, transmitowania lub wykorzystywania w inny sposób jakichkolwiek utworów i baz danych udostępnionych w Serwisach,
      • 5.5.4. podejmowania jakichkolwiek działań, które mogą utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisów oraz od korzystania z Serwisów w sposób uciążliwy dla innych Usługobiorców,
      • 5.5.5. wykorzystywania Usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
    • 5.6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do:
      • 5.6.1. zablokowania dostępu do zasobów Usługobiorców zawierających treści erotyczne, pornograficzne, zawierające nielegalne oprogramowanie lub informację na temat jego pozyskania, oraz inne treści sprzeczne z prawem, dobrymi obyczajami lub uzasadnionymi interesami Usługodawcy, w razie powzięcia wiarygodnych, uzasadnionych informacji na ten temat,
      • 5.6.2. usunięcia z Serwisów treści udostępnianych przez Usługobiorców za pośrednictwem Usług, jeśli treści te naruszają postanowienia Regulaminu.
  5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
    • 6.1. Usługodawca oraz Usługobiorca zobowiązani są do naprawienia szkody, jaką druga strona poniosła na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania przez nich obowiązków wynikających z Regulaminu, chyba że ich niewykonanie lub nienależyte wykonanie było następstwem okoliczności, za które strona nie ponosi odpowiedzialności.
    • 6.2. Usługodawca nie ponosi wobec Usługobiorcy naruszającego Regulamin odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe na skutek zaprzestania świadczenia Usług, w tym na skutek usunięcia Konta Usługobiorcy naruszającego Regulamin.
    • 6.3. Usługodawca nie ponosi ponadto odpowiedzialności:
      • 6.3.1. za jakiekolwiek szkody wyrządzone osobom trzecim, powstałe w wyniku korzystania przez Usługobiorców z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa,
      • 6.3.2. za treści udostępniane przez Usługobiorców za pośrednictwem Usług, które to treści naruszają prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich,
      • 6.3.3. za informacje oraz materiały pobrane, zamieszczone w Serwisach lub wysyłane za pośrednictwem sieci Internet przez Usługobiorców,
      • 6.3.4. za utratę przez Usługobiorcę danych spowodowaną działaniem czynników zewnętrznych (np. awaria sprzętu) lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy (działanie osób trzecich),
      • 6.3.5. za szkody wynikłe na skutek braku ciągłości dostarczania Usług, będące następstwem okoliczności, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności (siła wyższa, działania i zaniechania osób trzecich itp.),
      • 6.3.6. w przypadku podania przez Usługobiorców nieprawdziwych lub niepełnych danych lub informacji, w tym podanie ich przy rejestracji Konta,
      • 6.3.7. w przypadku nieprzestrzegania przez Usługobiorców warunków Regulaminu;
      • 6.3.8. – w przypadku wystąpienia awarii technicznej Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za straty lub utracone korzyści tym spowodowane.
    • 6.4. Zamówienie może dodatkowo regulować zakres odpowiedzialności Usługodawcy i Klienta.
  6. ROZWIĄZANIE UMOWY i USUNIĘCIE KONTA
    • 7.1. Usługobiorca może w dowolnym czasie rozwiązać każdą umowę o świadczenie:
      • 7.1.1. Usługi udostępniania informacji o produktach e-learningowych
      • 7.1.2. Usługi udostępniania produktów e-learningowych Demo, bez podania przyczyn i w trybie natychmiastowym, w tym poprzez zaprzestanie używania Usług.
    • 7.2. Umowa o świadczenie Usług zawarta pomiędzy Klientem a Usługodawca rozwiązuje się z chwilą upływu okresu na, który umowa została zawarta oraz w innych przypadkach wskazanych w Zamówieniu.
    • 7.3. Usługodawca ma prawo usunąć Konto Usługobiorcy w następujących przypadkach:
      • 7.3.1. względem wszystkich Użytkowników zalogowanych, , gdy bezskutecznie upłynął termin określony w wezwaniach do zapłaty kierowanych przez Usługodawcę do Klienta;
      • 7.3.2. naruszenia przez Usługobiorcę istotnych postanowień Regulaminu;
      • 7.3.3. powzięcia przez Usługodawcę uzasadnionych, wiarygodnych informacji, że nazwa Konta jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, narusza dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy,
      • 7.3.4. umieszczania przez Usługobiorcę treści niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa,
      • 7.3.5. wykorzystywania przez Usługobiorcę Usługi niezgodnie ze jej przeznaczeniem,
      • 7.3.6. usunięcia przez Usługobiorcę adresu poczty elektronicznej, które było użyte do założenia Konta,
      • 7.3.7. otrzymywania przez Usługodawcę powtarzających się komunikatów o przepełnieniu skrzynki poczty elektronicznej Usługobiorcy, uniemożliwiającym dalsze świadczenie Usług.
    • 7.4. Usunięcie Konta, o którym mowa w pkt. 7.3.2. -7.3.7. rozwiązanie nie powoduje jednoczesnego rozwiązania umowy o świadczenie Usług z Klientem.
    • 7.5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usług na rzecz Usługobiorcy, w tym usunięcia jego Konta, jeżeli zostało ono założone po raz kolejny po usunięciu Konta wynikającym z naruszenia Regulaminu.
  7. UPRAWNIENIA KONSUMENTA
    • 8.1. Konsument jest uprawniony do odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi udostępniania informacji o produktach e-learningowych oraz Umowy o świadczenie Usługi udostępniania produktów e-learningowych Demo w dowolnym terminie bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres wskazany w pkt. 8.2.1. Regulaminu.
    • 8.2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy:
      • 8.2.1. Adresat: Smart Education International Sp. z o. o. z siedzibą w Lublinie pod adresem ul. Wojciechowska 7E 20-704 Lublin;
      • 8.2.2. [-] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy świadczenia Usługi dostępu;
      • 8.2.3. Data zawarcia umowy;
      • 8.2.4. Imię i nazwisko Konsumenta;
      • 8.2.5. Adres Konsumenta;
      • 8.2.6. Podpis Konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej);
      • 8.2.7. Data
    • 8.3. Konsument uprawniony jest do:
      • 8.3.1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,
      • 8.3.2.zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą;
      • 8.3.3. uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem, a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    • 8.4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: https://www.uokik.gov.pl.
  8. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    • 9.1. Przetwarzanie danych osobowych Usługobiorców reguluje Polityka prywatności.
  9. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
    • 10.1. Reklamacje można zgłaszać Usługodawcy w formie pisemnej lub za pomocą adresu email na adres Usługodawcy wskazany w Regulaminie, najpóźniej w terminie czternastu dni od momentu spostrzeżenia przyczyny reklamacji.
    • 10.2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
      • 10.3.1. nazwę/imię i nazwisko osoby składającej reklamację,
      • 10.3.2. adres siedziby/zamieszkania oraz adres e-mail osoby składającej reklamację,
      • 10.3.3. przedmiot reklamacji,
      • 10.3.4. uzasadnienie merytoryczne i formalne reklamacji,
      • 10.3.5. oczekiwania Usługobiorcy wobec Usługodawcy.
      • 10.3. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 30 dni liczonych od momentu otrzymania przez Usługodawcę zgłoszenia reklamacyjnego. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie będzie zawierało wszystkich wymaganych informacji wskazanych w ust.
      • 10.2 Usługodawca wyznaczy osobie reklamującej 7-dniowy termin na złożenie poprawnego zgłoszenie reklamacyjnego.
      • 10.4. Odpowiedź w sprawie reklamacji Usługodawca przesyła za pośrednictwem korespondencji e-mail lub pisemnie.
  10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    • 11.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 19.07.2024 r.
    • 11.2. Usługodawca ma prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku gdy zmiany wprowadzone przez Usługobiorcę w Regulaminie dotyczą zmian porządkujących, zmian wynikających z nowelizacji lub wprowadzenia nowych przepisów prawnych, zmian technicznych, technologicznych i organizacyjnych w procesie świadczenia Usługi lub zmian korzystnych dla Usługobiorcy albo wydania przez organy administracji publicznej, w tym w szczególności Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, decyzji, rekomendacji, zaleceń, zobowiązań lub aktów o analogicznym charakterze w zakresie, w jakim ww. akty administracyjne modyfikują treść Regulaminu albo nakładają na Usługodawcę obowiązek
      określonej modyfikacji tej treści.
    • 11.3. W przypadkach innych niż wskazane w pkt. 11.2 powyżej Usługobiorca może nie zaakceptować zmian Regulaminu:
      • 11.3.1. poprzez żądanie usunięcia Konta albo
      • 11.3.2. wypowiedzenie umowy przez Klienta z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia liczonego od końca miesiąca, w którym nastąpiło złożenie oświadczenia w przedmiocie wypowiedzenia przez Zamawiającego;
      • 11.3.3. wypowiedzenie umowy oświadczenie Usługi udostępnienia informacji o produktach elearningowych przez Usługobiorcę; W przypadku braku takiego żądania albo wypowiedzenia przyjmuje się, że Usługobiorca zaakceptował nowy Regulamin.
      • 11.4. Nowe brzmienie Regulaminu obowiązuje od dnia jego opublikowania w Serwisie, a Usługodawca poinformuje Usługobiorcę o treści planowanej zmiany Regulaminu w tym poprzez jednolitą treści Regulaminu po zmianach.
      • 11.5. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony, na której Regulamin został udostępniony.
      • 11.6. Regulamin oraz umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną podlegają prawu
        polskiemu.
      • 11.7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.
      • 11.8. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku stwierdzenia istnienia
        postanowienia o takim charakterze bezwzględne zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa.