Zarządzaj wiedzą produktową dzięki przejrzystej strukturze, aktualnym treściom.

Funkcjonalności
- Stwórz strukturę bazy wiedzy z kategoriami i podkategoriami.
- Dodawaj treści za pomocą łatwego edytora wizualno-tekstowego.
- Załączaj dowolne pliki do pobrania.
- Wyznacz osoby odpowiedzialne za aktualność każdej ze stron – wyeksponuj ich dane kontaktowe (to motywuje!).
- Korzystaj z zaawansowanej wyszukiwarki przeszukującej treści stron jak i plików.
- Informuj o zmianach i nowościach, dzięki możliwości wysyłania wiadomości z poziomu platformy.
- Zarządzaj dostępami – ogranicz, które sekcje powinni widzieć poszczególni użytkownicy.
Rozpocznij 14-dniowy, bezpłatny okres testowy
Dzięki wprowadzeniu Bazy Wiedzy
Stworzysz centralne miejsce z aktualnymi treściami, załącznikami, danymi kontaktowymi.
Udostępnisz to co ważne: szybko, przejrzyście.
Wyznaczysz osoby odpowiedzialne, co zapewni systematyczną aktualizację.
System zarządzania wiedzą w Call Center w Banku

Wyzwania
- Duża ilość produktów i często zmieniająca się oferta wraz z formularzami.
- Rotacja pracowników w Call Center.
- Obsługa pytań Klientów (InBound oraz OutBound).
Rozwiązanie
- Szybka wyszukiwarka do łatwego znajdywania interesujących Klienta kwestii, produktów, zagadnień.
- Pełna struktura bazy wiedzy do każdego produktu z pełnym powiązaniem z procedurą, plikami dla Klienta i dla pracownika, słownikiem pojęć, kontaktem do menadżera produktu i ekspertów.
- Możliwość uruchamiania cyklicznych testów wiedzy.
Produktowa baza wiedzy dla Doradców Klienta

Wyzwania
- Często zmieniająca się oferta produktów ze względu na sezon oraz producentów.
- Rotacja pracowników.
- Klienci poszukujący odpowiedzi na pytania dotyczące produktów.
- U Doradcy podczas wizyty w sklepie.
- Chęć uruchomienia procesów dzielenia się wiedzą przez doświadczonych pracowników z nowymi osobami.
Rozwiązanie
Interaktywna baza wiedzy produktowej z pełną kartą produktu zawierającą:
- zdjęcia i filmy oraz podstawowe informacje o produkcie;
- cechy i korzyści produktu;
- informacja o certyfikatach (wiedza o nich podlinkowana do sekcji certyfikaty);
- UpSale i CrossSale – podpowiedzi jakie produkty warto dodatkowo zaproponować jako uzupełnienie lub dodatek.
Baza produktowa jest zintegrowana z centralnym systemem, z którego korzysta również sklep internetowy oraz system fakturowy. Jest na bieżąco synchronizowana.
Integracja i bezpieczeństwo
Usługi rekomendowane do modułu bazy wiedzy
Hosting i serwis
Zapewniamy utrzymaniei bezpieczeństwo
Wsparcie użytkowników
Zapewniamy profesjonalnąpomoc w każdej sytuacji
Wsparcie administratorów
Wspieramy realizacjęprojektów
Administracja i komunikacja
Usprawniamy Twojąkomunikację
Umów się na rozmowę z doradcą, by dowiedzieć się więcej
Sprawdzaj wiedzę po szkoleniach stacjonarnych i elearningowych.
Organizuj cykliczne testy i quizy wiedzy w formie konkursu.
Organizuj cykliczne testy i quizy wiedzy w formie konkursu.