Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowanie zgłoszeń o incydentach w utrzymywanych systemach.
- Analizowanie potencjalnych modyfikacji, proponowanie usprawnień.
- Weryfikację zgłoszeń użytkowników.
- Przygotowywanie instrukcji dla użytkowników.
- Prowadzenie szkoleń.
- Testowanie modyfikacji utrzymywanych systemów.
Wymagania:
- Ukończone studia informatyczne lub pokrewne.
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w obsłudze systemów ticketowych.
- Doświadczenie w kontakcie z klientami.
- Komunikatywność.
- Chęć rozwoju i ciągłego podnoszenia kompetencji.
Mile widziane:
- Znajomość platformy Moodle, Jira, Grafana.
- Bardzo dobra znajomość j.angielskiego.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Pracę nad ciekawymi aplikacjami, których Klientami są duże korporacje.
- Możliwość rozwoju, zarówno w aspektach technicznych jak i biznesowych.
- Elastyczne godziny pracy.
- Owocowe poniedziałki.
- Dobrą kawę z ekspresu.
- Dopłatę do karty Multisport.
- Imprezy integracyjne oraz regularne wyjścia firmowe.
- Taras obiadowy, parking,
- Xbox z grami.
Zainteresowny/na?
Prześlij aplikację (CV) na adres praca@smarteducation.pl wpisując w tytule maila „Konsultant Help Desk”.
Prosimy o dodanie w CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Smart Education International Sp.z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Pańska 73P adres e-mail: info@smarteducation.pl. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.