Onboarding – nowy pracownik w gąszczu informacji, jak go przez nie przeprowadzić? Spraw aby łatwo stał się częścią zespołu, szybko i w przyjemny sposób przyswoił wiedzę i procedury. Informacje od kwestii administracyjnych, systemowych po strategię i kulturę organizacji oraz szkolenia mogą znaleźć się w jednym miejscu.

Funkcjonalności

  • Zadania online i checklisty są dostępne w jednym miejscu.
  • Widoczny postęp wdrożenia pracownika.
  • Udostępniasz pliki w różnych formatach: pdf, wideo, szkolenia e-learningowe, testy wiedzy itp. – w jednej ścieżce.
  • Niezbędne informacje, szkolenia wdrożeniowe dla pracownika znajdują się na jednej platformie.
  • Możesz stworzyć wiele ścieżek dla różnych stanowisk i aktualizować je w czasie rzeczywistym.
  • System jest dostępny na każdym urządzeniu desktop i mobilnym.
  • Możliwa integracja z zewnętrznymi systemami.
  • Raporty, monitorowanie na bieżąco.
  • Ankieta – badanie satysfakcji pracowników po onboardingu – sprawdź co jeszcze możesz poprawić.

Kluczowe Zastosowania

Udostępniaj wszystkie informacje i szkolenia w jednym miejscu.
Sprawnie przeprowadź pracownika przez wdrożenie.
Śledź postępy i raporty, wspieraj w adaptacji.

Case study

Wyzwanie

  • Wiele punktów sieci sprzedaży – nowozatrudnieni pracownicy znajdują się w różnych lokalizacjach.
  • Skrócenie czasu wdrożenia nowego pracownika, zniwelowanie rozproszenia informacji.
  • Zaplanowanie procesu onboardingowego, zmniejszenie ilości osób wprowadzających nowego członka zespołu.
  • Integracja szkoleń wdrożeniowych, stacjonarnych ze światem online.
  • Brak kontroli nad procesem wdrożenia pracownika, system do raportowania.

Rozwiązanie

  • Opracowaliśmy system, dzięki któremu w prosty sposób można stworzyć ścieżki (szkolenie wstępne, dokumenty do pobrania, regulamin pracy) Nowy pracownik jest automatycznie przypisywany do takiej ścieżki, a jego postępy można na bieżąco monitorować.
  • odatkowo, aby przyspieszyć proces wprowadzenia nowego pracownika do firmy, część z materiałów została udostępniona jeszcze przed faktycznym rozpoczęciem pracy przez pracownika.
  • Atutem systemu onboardingowego jest możliwość weryfikacji zadań tzn. off line (checlisty) czyli takich, które należy przeprowadzić fizycznie np. z kierownikiem magazynu, później wystarczy, że osoba przeprowadzająca szkolenie odznaczy w systemie, że pracownik pozyskał wiedzę, umiejętności w danej dziedzinie.
  • System daje pełną kontrolę nad procesem onboardingowym, dostępne są raporty, dzięki którym widać wyniki nowo zatrudnionej osoby.
  • Dzięki systemowi cały proces wdrożenia pozostaje w jednym miejscu, pozwala zaoszczędzić czas i zasoby.

Integracja i bezpieczeństwo

Integracja

Nasze rozwiązania integrujemy z Twoimi systemami wewnętrznymi

  • SSO (jednokrotne logowanie).
  • Dane kadrowe.
  • Dane sprzedażowe.
  • Struktura organizacji.
  • Pobieramy dane m.in. z SAP, TETA, Systemy klasy ERP, CRM, Intranet.

Bezpieczeństwo

  • Nasze aplikacje wykorzystują szyfrowane połączenie https wraz z certyfikatem SSL.
  • Dbamy o politykę silnych haseł. W naszych aplikacjach możesz zdecydować jak skomplikowane hasła mają posiadać użytkownicy.
  • Nasze serwery znajdują się na terytorium Polski.
  • Zapewniamy łączność klasy Tier 1.
  • Zaufało nam już kilkanaście instytucji finansowych i banków w Polsce.

Automatyzacja

  • Automatyczna i codzienna synchronizacja danych użytkowników i struktury organizacyjnej.
  • Automatyczne przydzielenie i odbieranie dostępów na podstawie danych kadrowych.
  • Przypisywanie szkoleń po strukturze, bez konieczności ręcznego zapisywania użytkowników.
  • Przekazywanie wyników np. ukończenie BHP do systemu kadrowego.
  • Automatyczne powiadomienia mailowe.
  • Automatyczne zaproszenia do kalendarza Outlook.

Usługi rekomendowane do platformy e-learningowej

Hosting i serwis

Zapewniamy utrzymaniei bezpieczeństwo

Wsparcie użytkowników

Zapewniamy profesjonalnąpomoc w każdej sytuacji

Wsparcie administratorów

Wspieramy realizacjęprojektów

Administracja i komunikacja

Usprawniamy Twojąkomunikację

Umów się na rozmowę z doradcą, by dowiedzieć się więcej