- Technika sprawdza się w zewnętrznych działaniach firmy, np. sprzedaży, rekrutacji czy marketingu, jak również wewnętrznych tj. szkoleniach e-learningowych, MBO, udziale w konferencjach i szkoleniach stacjonarnych.
- Grywalizacja bazuje na przyjemności, jaka płynie z rywalizacji, podejmowania wyzwań, zdobywania punktów i nagród.
- Przeprowadzisz niestandardowy proces rekrutacji, dzięki któremu zdobędziesz zaangażowanych pracowników.
- Zwiększysz zyski, zbudujesz większą świadomość marki, zdobędziesz lojalnych klientów.

Funkcjonalności
Umów się na rozmowę z doradcą - sprawdź w jaki sposób możemy Ci pomóc!
Gdzie mogę zastosować grywalizację?
i up sellingu
Jak zaangażować handlowców poprzez grywalizację?

Grywalizacja sił sprzedaży
Celem projektu było zwiększenie sprzedaży poprzez wzrost zaangażowania większej liczby handlowców w ramach konkursu. Dzięki aplikacji mogli monitorować swoje oraz zespołowe wyniki
sprzedażowe na tle innych w organizacji. Sukcesy handlowe generowały punkty umożliwiające rozbudowę wirtualnej postaci narciarza o nowe akcesoria i umiejętności. Fabuła narciarska była spójna z realnymi nagrodami.
Podsumowanie projektu
- 95% użytkowników regularnie korzystało z aplikacji.
- Wzrost zaangażowania i aktywności pracowników.
- Wzrost sprzedaży wśród większej liczby pracowników.
- Usprawnienie komunikacji wśród pracowników i menadżerów.
Grywalizacja w Onboradingu

Gryfikacja onboardingu w formie Quizowania
Celem projektu było skuteczne i szybkie przeszkolenie nowych i obecnych pracowników z nowych produktów, ofert oraz procedur wynikających ze zmian w organizacji.
Projekt został oparty o Quizowanie czyli możliwość wyzywania pracowników na pojedynki wiedzy. W ramach pojedynków pracownicy sprawdzali swoją wiedzę z różnych kategorii.Gdy czegoś nie wiedzieli mogli ją uzupełnić korzystając z pigułek wiedzy (szkolenia e-learningowe, interaktywne pdfy, filmy animowane).
Podsumowanie projektu
- 95% pracowników wzięło udział w pojedynkach wiedzy.
- Wzrosła wiedza produktowa i branżowa.
- Dzięki integracyjnym czynnikom quizowania usprawniono komunikację pomiędzy osobami w różnych regionach.
Integracja i bezpieczeństwo
Usługi rekomendowane do platformy e-learningowej
Hosting
i serwis

Zapewniamy utrzymanie
i bezpieczeństwo
Wsparcie
użytkowników

Zapewniamy profesjonalną
pomoc w każdej sytuacji
Wsparcie
administratorów

Wspieramy realizację
projektów
Administracja
i komunikacja

Usprawniamy Twoją
komunikację
Angażująca grywalizacja dla firm
Motywowanie pracowników dzięki grywalizacji
Przygotowujemy scenariusz działania programu w oparciu o wymagania i wytyczne Klienta lub też bazując na naszym bogatym doświadczeniu. Najpierw określamy wspólnie z klientem cele, postawy, wiedzę czy zachowania, jakie gra ma ilustrować. Następnie dopasowujemy konkretną jej formę do treści i wymogów gier.
Korzyści płynące z grywalizacji Smart Education
Grywalizacja znajduje zastosowanie w procesach HR, w rekrutacji, onboradingu, czy budowaniu zaangażowania pracowników. Działa również w sprzedaży, w której pomoże zwiększyć motywację działu handlowego. Platforma grywalizacyjna bazuje na elementach wykorzystywanych w grach, np. rankingi, tablice wyników, odznaki, nagrody, co wpływa na zmianę zachowań użytkowników.