Case studyE-learning

Jak skutecznie szkolić (pracowników) z wiedzy produktowej za pomocą e-learningu? Poznaj 5 sprawdzonych case’ów

To naturalne, że Product Managerowie i osoby odpowiedzialne za rozwój firm wymagają, aby każdy pracownik oferujący produkt posiadał kompletną wiedzę o nim. Jednak często dużym wyzwaniem w przeszkoleniu kadry, wdrożeniu pracownika jest rozproszona lokalizacja firmy lub duża liczba osób pracujących w różnych departamentach. Jak więc to wszystko pogodzić? Z pomocą przychodzi e-learning, który ułatwia przyswajanie wiedzy i zapoznanie pracownika lub Partnera handlowego z nowym produktem i filozofią firmy.

Na początku warto zaznaczyć, że nie chodzi tylko o przeszkolenie, ale o skuteczne przekazanie wiedzy i podnoszenie kompetencji na temat produktu. Dlatego szkolenia e-learningowe są przygotowywane przez metodyków nauczania zdalnego, którzy wspólnie ze scenarzystami dbają o atrakcyjność, interaktywność oraz elementy angażujące w szkoleniu.

Dla kogo polecane są szkolenia produktowe w formie e-learningu?

  1. Długowieczne produkty

Ta oferta skierowana jest m.in. dla branż produkcyjnych (np. meble, RTV, AGD, motoryzacja), farmaceutycznych, medycznych, gdzie produkty są dostępne w ofercie przez wiele lat.

  1. Szybko zmieniające się oferty i produkty

Ta propozycja będzie doskonała m.in. dla firm telekomunikacyjnych, finans