Wykorzystaj grywalizację do aktywizacji pracowników.
Funkcjonalności
- Technika sprawdza się w zewnętrznych działaniach firmy, np. sprzedaży, rekrutacji czy marketingu, i wewnętrznych tj. e-szkoleniach, MBO, czy udziale w konferencjach.
- Grywalizacja bazuje na przyjemności, jaka płynie z rywalizacji, podejmowania wyzwań, zdobywania punktów i nagród.
- Przeprowadzisz niestandardowy proces rekrutacji, dzięki któremu zdobędziesz zaangażowanych pracowników.
- Zwiększysz zyski, zbudujesz większą świadomość marki, zdobędziesz lojalnych klientów.
Rozpocznij 14-dniowy, bezpłatny okres testowy
Gdzie mogę zastosować grywalizację?
i up sellingu
Jak zaangażować handlowców poprzez grywalizację?
Grywalizacja sił sprzedaży
Celem projektu było zwiększenie sprzedaży poprzez wzrost zaangażowania większej liczby handlowców w ramach konkursu. Dzięki aplikacji mogli monitorować swoje oraz zespołowe wyniki
sprzedażowe na tle innych w organizacji. Sukcesy handlowe generowały punkty umożliwiające rozbudowę wirtualnej postaci narciarza o nowe akcesoria i umiejętności. Fabuła narciarska była spójna z realnymi nagrodami.
Podsumowanie projektu
- 95% użytkowników regularnie korzystało z aplikacji.
- Wzrost zaangażowania i aktywności pracowników.
- Wzrost sprzedaży wśród większej liczby pracowników.
- Usprawnienie komunikacji wśród pracowników i menadżerów.
Grywalizacja w Onboradingu
Gryfikacja onboardingu w formie Quizowania
Celem projektu było skuteczne i szybkie przeszkolenie nowych i obecnych pracowników z nowych produktów, ofert oraz procedur wynikających ze zmian w organizacji.
Projekt został oparty o Quizowanie czyli możliwość wyzywania pracowników na pojedynki wiedzy. W ramach pojedynków pracownicy sprawdzali swoją wiedzę z różnych kategorii.Gdy czegoś nie wiedzieli mogli ją uzupełnić korzystając z pigułek wiedzy (szkolenia e-learningowe, interaktywne pdfy, filmy animowane).
Podsumowanie projektu
- 95% pracowników wzięło udział w pojedynkach wiedzy.
- Wzrosła wiedza produktowa i branżowa.
- Dzięki integracyjnym czynnikom quizowania usprawniono komunikację pomiędzy osobami w różnych regionach.
Integracja i bezpieczeństwo
Usługi rekomendowane do grywalizacji
Hosting i serwis
Zapewniamy utrzymanie i bezpieczeństwo
Wsparcie użytkowników
Zapewniamy profesjonalną pomoc w każdej sytuacji
Wsparcie administratorów
Wspieramy realizację projektów
Administracja i komunikacja
Usprawniamy Twoją komunikację
Angażująca grywalizacja dla firm
Jak działa motywowanie pracowników dzięki grywalizacji?
Przygotowujemy scenariusz działania programu w oparciu o wymagania i wytyczne Klienta lub też bazując na naszym bogatym doświadczeniu.
- Najpierw określamy wspólnie z klientem cele, postawy, wiedzę czy zachowania, jakie gra ma ilustrować.
- Następnie dopasowujemy konkretną jej formę do treści i wymogów gier.
Jakie korzyści płyną z grywalizacji Smart Education?
Grywalizacja znajduje zastosowanie w procesach HR, w rekrutacji, onboradingu, czy budowaniu zaangażowania pracowników. Działa również w sprzedaży, w której pomoże zwiększyć motywację działu handlowego. Platforma grywalizacyjna bazuje na elementach wykorzystywanych w grach, np. rankingi, tablice wyników, odznaki, nagrody, co wpływa na zmianę zachowań użytkowników.